Sunday, August 21, 2011

Tup..tup..tup, praktikum dah nak tamat!

Assalammualaikum..
Sedar tak sedar, dah 3 bulan blog ni terdampar tanpa entri...sayang tiada kesudahan. Niat hati memang nak jadikan blog ni sebagai medium pengisian tentang apa jua peristiwa yang berlaku ketika sedang berpraktikum. Malangnya, kesibukan yang tiada tara membantutkan niat di hati..chewahh..Takpe la, lepas berpraktikum, kalau tiada halangan, boleh la meluangkan masa melayan blog ni dengan penuh kekhusyukan..

Hmm...selama 4 bulan berpraktikum, banyak sangat peristiwa yang berlaku. Adakalanya membuatkan saya tersenyum sendirian dan adakalanya terasa seperti bara yang tersimpan di relung hati..sakit tuu, hahaha. Apa pun, berkat kesabaran jiwa dan raga, alhamdulillah..sampai juga saya di penghujung praktikum dengan jaya dan gaya yang tersendiri..hehehe.

Tempat baru, suasana baru, dan bahasa baru membuatkan saya menjadi seorang yang kekok. Serba serbi tak kena dan terpaksa bertungkus lumus untuk menyesuaikan diri dengan semua yang BARU. Hampir 2 bulan saya jadi pening @ blur kat sini. Tapi, mujurlah masalah tu dapat disembunyikan,hihi.

Bersama Guru Pembimbing yang sentiasa ceria dan sangat dedikasi.
Setelah melalui minggu-minggu yang mendebarkan, semakin lama semakin sayang pula saya dengan sekolah SMKPBG. Mungkin dah serasi kot dengan persekitaran kat sini..dah selalu kena train mesti la semakin terer kan!!

...to be continue...

No comments:

Post a Comment

Sukatan Pelajaran Pengajian Am

Sukatan Pelajaran Pengajian Am STPM